Jag har en fråga!!??

Kom precis på en sak!
Vad har hänt me dom här programmen som gick på dålig sändningstid typ mitt på dagen eller nattetid, alltså dom här bokstavsprogrammen med vinst pengar?!
Fattar ni vilka jag menar, en tjej spydde av mensvärk i ett sånt program.
Bokstavsmixar å sånt...Va har hänt me dom programmen egentligen???
Försvann dom bara utan förvarning, eller fick dom inte sända såna program längre?

Min brorsa ringde in en gång till Ordjakten eller vare nu hette å vann :P hahaha ;) Turgris!

Å faan va jag har suttit å slösat pengar på de där, kanske lika bra de inte sänds mera, men varför gör dom inte de? De vill ja veta :o)

Nån som vet?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0