Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Min dator e helt lagad nu!
Bättre än då den va nyköpt!
Såå Jippiie! :)

Fy va tungt de e å vara helt själv med ett barn
Alla ensamstående gör de riktigt bra alltså!
Går inte att jämföra med att vara två.
Allt går bra fram tills de e sövningsdax, då vill man inte vara själv, Fyyy faaan!

Igår va min lilla plutt vaken i över åtta timmar i sträck, för att sen skrika å skrika å skrika å skrika i över en timmes försök av mej å söva, nehe då vare ba å plocka upp hon igen, ja orkade inte mera!
Sen vart de ännu mera skrik när hon blev så trött att hon inte orkade hålla upp ögonen efter att få sitta vaken, så ja fick lägga mej med henne då somnade hon en stund å vaknade å skrek å så höll hon på hela natten tills hon va klarvaken 11 imorse! SUCK!

Mattias e å festar me kändisar nere i storstan, fick bild på han me EMD förut!
Min lillebror har varit här tillofrån me mej ;o)
Mamma har åxo varit här idag å lekt å lekt å lekt me lilla JennaMaja
Vi har åxo ätit biffar å potatis å brunsås å gjort barnmat pureer till lillan å fryst in! :D
De tipset fick ja från johanna :D

Mamma har även mata lilltjejjen me potatis/morots pure *GOTT* tyckte hon!
Persika/Banan pure ännu godare tyckte hon!
+ att hon ha sörpla vatten ur flaska!
Hon e sååå himla duktig min lilla flicka!
Hon gapar å äter allt man ger henne nuförtin, å hon tar flaskan som hon aldrig gjort annat!
Först då ja hällde upp de ja trodde hon skulle äta upp, mamma ba: men neeej sandra sådär mycke äter hon aldrig upp! Jamen då kan du kasta de om de blir över sa ja, nee men he tillbaka de å spara istället säjer hon, nee säger ja!
Vips så va allt i jennas mage! :P hihi Å hon bara gapade efter mer :) hihi
**MATVRAK**

Mamma säger att vissa barn sover mer å andra mindre : Då har jag en tjej som har litet sömnbehov, raka motsatsen till mej, typiskt!!

Har iallfall haft superhärliga dagar me lillebror!
Imorrn ska vi ut till stugan å släppa hundarna å låta lillpluttälsklingstjejjen min vara ute på lande å hare härligt!

Hon håller på bli så stor min JennaMaja, hon byter grejjer mellan händerna å hon förstår va man sjunger, hon känner igen sånger å vissa ord å hon jaa hon e bara HELT UNDERBAR!!!

Gu va jag känner att jag har blivit dålig på å blogga nu!
Men de ska bli ändring på de nu tror jag, eller så lägger jag ner!
Ja vet inte!
Drygt å komma ihåg å uppdatera men trist om ja inte skriver hela tiden, då har jag ju glömt bort va jag har gjort.

Nu ligger världens sötaste tjej å vrålar i sin säng!
Så nu måste ja gå å sööva! :S gaaah!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0