Huvva för vädret :S

Ush å fy, man fryser ihjäl av å va ute :(
De e en bitande kyla å ansiktet (de enda man inte kan täcka helt) fryser sönder!

Lillan har ätit potatis/morots pure idag! Hon älskar den hemmagjorda! :D
Hon äter 3 stora överfyllda bitar från fryslådorna :P
+ att hon idag fick dricka pärondricka till ;) hihi
Sempers såklart , Nestles e ju hemskt! Ush! Inge mer sånt, aldrig någonsin vare värsta ja har varit med om!

Konsum har slut på Majsgröt åxo, så nu får hon vara utan gröt tills dom köper in igen, fattar inte att dom får slut på allt hela tiden :S

Måste ställa mej i kö till dagis åxo, jaa inte jag utan Jenna!
De va ju babyboom 2008 så de lär ju va svårt å få en plats!
Mamma berättade att anledningen till att ja inte gick på dagis va att de inte fanns plats!
att de va så himla många barn som föddes runt krokarna i stöcke 1980 så ja fick inte plats!
Iof så ångrar jag inte de , hehe Ja ÄLSKADE min dagmamma Margareta med hennes goda blåbärspannkakor MUMS!

Hellst så skulle ja vilja vara hemmamamma, slippa ha mitt/mina barn på dagis, men de måste man väl inse att så kan de inte bli, så kan de va ganska skönt att få ha dom där åxo, men samtidit hemskt, ush!
Man tycker ju alltid att man själv tar hand om sitt barn bäst, å att överlåta sitt viktigaste till någon annan, mjaa!
Men ja e fjantig, kan inte ens låna ut mina hundar till nån annan, eller joo en gång hade Petros å Callman mina hundar i hela två veckor då ja va utomlands me en kille, fyyy va ja mådde dåligt, men hittade ingen annan som kunde ha dom så ja fick lov att lämna dom där.

Gör iof. aldrig om de igen!
-Dom hade skitit inne
-Fått burkmat istället för torrfoder, å ja som sa att dom skulle ha fulla skålar hela tiden, tänk er!
-Dom hade så mycke fästingar på sej då ja kom hem (FULLA ANSIKTET) så ja kände knappt igen dom

Nee ush de va katastrof!

Nu ska jag gå å plocka undan lite här hemma ;o)
Har börjat äta alldelens för mycke igen, kan hålla upp i typ 2 dagar sen äre kört, ja vräker i mej chips choklad + massa mat hela tiden :( suck!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Janna

Jag hade inte bott så jättelänge på böleäng, jag trivdes inte riktigt. Men umedalen har alltid varit hemma för mej, jag och viret bor tsm med en kompis, så vi har en 4:a och delar på hyran. Kram

2009-02-07 @ 16:14:35
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja usch, det är riktigt kallt och jävligt ute nu alltså!

2009-02-07 @ 16:25:52
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja sånna här dagar är jag glad att jag inte har hund alltså. Fy va jobbigt att måsta gå ut!

Jo riktigt lyxigt att senare sätta sig vid ett dukat bord! :) Kramar

2009-02-07 @ 17:16:11
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0