Hundarna har en.........

...........Agillitybana på uteplatsen ;P hihihi
Har nyss varit ute å lekt där me dom ;)
Wiiiie va glada dom blir å jag med för den delen ;)

Mattias har skottat gångar där dom kan springa å krypa genom hål å grejjer :P MYSPYS!

Ikväll hare varit tevekväll för mej me Pizza från Hp s, först Unga Mödrar sen Halv åtta hemma hos mej sen Det okända sen Efterlyst
Sen vovveprommis!
Har städat av rang, bäddat rent, lyssnat på barnsånger, bäddat rent till thule som sover på golvet (nemo sover i sängen) sopade bara å ska dammsuga imorrn å torka golv ;) Duktiga jag!

Nu ska jag gå å duscha!

Natti Natti

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Heh nej det är svårt o ha så många o utmana, kul o se vem som antar utmaningen :) Gud vad hurtig du är som städat, du har barn och hundar men hinner o orkar, o jag bara jobbar men jag orkar inte ändå :P Fy på mig! Kram

2009-02-12 @ 06:43:30
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

För att få extra plus i tävligen du valt att tävla i på min blogg,lägg till mig på Bloglovin! Lyckatill!!

2009-02-12 @ 08:10:43
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0