Hello allihopa!

Har vattnat blommorna ;)
Ätit godis!
Städat halva toan å plockat lite...de går segt för mej :S hehe

Jääklar va fart i magen de vart på lilltjejjen min efter katrinplommonpure´n ;) WOW!
Den funkar verkligen kanon!
Hon pruttar å bajsar mest hela tiden nu ;o) Sköönt!

Å ja har fått byta kläder 3 gånger idag :(
De läcker bröstmjölk som aldrig förr idag, ja fattar inte vare e för fel!
Helt plötsligt som ja sitter e jag SJÖBLÖT om HELA linnet och byxorna :S
Obehagligt å drygt å byta kläder hela tiden :(
Stoppade in en uppsamlare tidigare å den fylldes på ca 2 minuter! HELT GALET!

Kanske bäst ja donerar ändå :P haha

Nee nu ska jag inte sitta här å uggla, nu måste jag få nånting gjort ;)

På återseende! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0