Grattis Lillebror 24 år ;)

Idag är en bra dag förutom att jag känner mej dödligt dålig/ sjuk alltså.
Lillan e på topphumör å helt underbar ;)

De e SVINkallt ute va glad att ni inte har hund idag !
15 minus å stormen gör att de känns som 40 minus :( burr!
Så snart ska jag ta på mej minst två par tjocka byxor å massa tröjer å halsduk å jacka å mössa å handskar å bege mej ut me vovvarna.
Frös ihjäl på förra promenaden å orkade inte vänta tills Nemo bajsade :S

Mamma skrev sms som ja kom på nu att jag har glömt å svara på, imorse iallfall att vi ska gå ut å fira lillebror å äta på Balder på Söndag *mys* Men ja e väl hellst dyngsjuk då så de inte blir nåt av :S Går fan dit me 40 graders feber ändå, Älskar att gå ut å äta middag!

På återseende!


Lillebror åsså nå brudar :P

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis till din lillebror, snart är de min brors tur att fylla år =P, feskarna =P hehe..

Vad pysslar du med idag? Har tänkt sms.a dej flera ggr men jag är utan batteri på telen å jag orkar verkligen inte leta upp laddarn å he den i en kontakt, hehe.. Evina är halv krasslig av sprutan =( Hur mår du å pippi idag? =) kram

2009-02-06 @ 22:00:25
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0