God eftermiddag!

Har nyss kommit hem från en hel dag på stan ;)
Nu ska hundarna ut å sen måste de röjas här hemma, bombnedslag!

Ush va lite tid man har hemma då man e iväg å gör grejjer hela dagen :S
Nu vill ja verkligen ha en HEMMADAG! Ahhhh....man får allt gjort + hemmalagadmiddag + att hundarna får bra me promenader m m
Men imorrn ska vi iväg till Sverre å Marie först sen Doris å Bernt med Henke å Carina å Lilla Jenna Såklart! =)
Så de blir en till hel dag, men sen, söndag då blire HEMMA, men ingen vila då inte då äre hemmasysslor att ta itu me!
Kommer finnas grejjer att göra då till förbannelse :P haha

Idag har jag iallfall varit å städat å fixat hos Markus, ska ta dit ett lass me grejjer + att vi ska fara å köpa massa å inreda klart ;) Men de blir nästa veckas projekt! Kul å hjälpa till å fint ska han ha de såklart! =)

Vi va även nere på stan idag H&M m m å handla lite av varje, va nå erbjudande på HM idag, köp 3 å få tredje för halva priset :P Rätt så bra jue! ;)

Har gått flera mil känns de som, vi har vandrat å vandrat å vandrat!

Syrran ringde idag åxo, om mindre än en månad kommer JennaMajas kusin till världen ;)
*Längtar*
Så då blire Sthlms resa ner å se lillan :P Weheeeeiiii!

Har även ätit Max mat idag :) MUMS!

Åsså glömde jag ju *GLÖMSK SOM JAG ÄR* att ta me de där så man kan lösa ut liberopaketet på lindex :S
Har glömt de 1000 ggr nu
Glömt att betala in räkningar på slutet har jag gjort
Ja har glömt de mesta faktiskt!

Men nu äre en kraftig ändring som ska ske, å jag har inte tid å sitta här mera nu utan jag ska gå å få nånting gjort även om kroppen bara skulle vilja ligga/sitta ner å bara tare lungt efter TVÅ HELDAGAR på stan ;)
De tär på krafterna :P

Jaja Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0