Gå i säng!

Såå då så har jag gjort klar utmaningen ;)
Då ska jag hoppa i säng ;)

Thule kan inte bajsa nånstans, eftersom de e så höga plogkanter å han vägrar sätta sej på vägen :(
Så han får sova bajsnödig!
Nemo bajsa utanför johannas v-rumsfönster :P hihi...=0)
Så där lämna han en present till Paloma ;)
Nee skämt å sido!

Ja e trött, proppmätt, sluskig, skulle behövt ducsha idag, men ja hann inte (som vanligt)
Hinner man me nåt nuförtiden, skulle inte tro de!
Ja skulle behöva anlita en städtant!
Mattias stökar fram som ett helt dagis, å ja springer å plockar å städar å tio minuter efter ja har röjt undan ser det ut som ett bombnedslag igen :( Suck!

Hade boka tvätt tid ikväll me, men de hanns inte me :(

Jaja, slut på negativa saker!
Dax å bli posetiv!

Kom på igår att : Tänk att nu äre slut på sovmorgon resten av livet i princip! eller iallfall måånga år framöver!
Man måste ju kliva upp typ 06-07 tiden nu med sin lilla, tänk då man gick i skolan själv, nu äre JAG som e mamma å ska väcka min dotter å tjata m m ;) hehe..Fy tusan!
Stackars min mamma nu när jag tänker tillbaka!
Så på sätt å vis e de lite bra eller egentligen äre ju inge bra alls att ja knappt får nån sömn å att hon e vaken mycke på nätterna, men ja njuuter av nattlivet nu, för de e många år kvar tills ja kan göra de igen!

Känner för å supa snart åxo, tror jag ska spara lite mjölk å ta mej en eller två cider nån kväll framöver, kanske gå ut en sväng på puben :P
Om ja börjar vid sju åtta typ å ser till att vara hemma till två eller nåt då behöver hon ju bara matas en eller två gånger åsså en på natten sen borde väl ja kunna amma igen på morgonen va?!
SUUUGEN PÅ Å TRÄFFA FOLK E JAG! Å SUGET EFTER EN CIDER E HEMSKT! ;) ;) hihi..

Puss hej! Sov Gott åxo! i´ll be back 2morrow!

Kommentarer
Postat av: Johanna

du har ju inte gjort utmaningen..

2009-02-10 @ 12:41:33
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0