Fy bubblan!

Nu har de som legat å grott länge brytit ut :S
Nu kan jag knappt svälja...Huvudet spränger å inge alvedon å ipren hjälper :(
Jag har legat å vilat me lillan förut, har kännt mej slö hela dagen å nu inser jag varför..
Jag är Sjuk!
Har som kännt mej småsjuk tidigare, men inte riktigt sjuk, men nu känner jag mej riktigt sjuk :(

*Stackars mej*

Har verkligen ingen ork till nånting alls!
Å kallt känns de i lägenheten åxo, fast jag känner mej helt varm i hela kroppen, men mina fötter i tjocksockar fryser :S

Thule ligger här bredvid mej nu medans ja skriver å trängs ;) hihi..
Han e pipig å verkar inte alls va sej själv, ja undrar om han håller på dö, som jag alltid tror :(
Ush, den dagen vill ja aldrig ska komma, va ska jag ta mej till då alltså....Nee den dagen den sorgen, vill inte ens tänka tanken :/

Hoppas min sprattliga högljudda lilla älskling vill somna tidigt ikväll för jag e helt död känner jag...Men jag ska kolla på tv klockan 21.oo om dom som föder barn hemma utan bedövning, de skulle ja vilja göra åxo ;O) Föda hemma alltså, för utan bedövning har jag ju redan provat på :P

Har funderat på amningen idag åxo, om att snart äre dax å dra ner rejält på de å sen sluta helt!
Ska faktiskt bli skönt!
Känner de nu, innan hon började äta annat hade ja mer panik, men nu e jag trött på att hon e så beroende av just mej! Att jag inte kan va iväg någonstans utan att jag måste hem för att jag e maten, så de ska bli riktigt skönt!
Men samtidigt kommer de nog bli sååå jobbigt iallfall dom första veckorna, att lära om både henne och mej, å va gör jag när hon vaknar på nätterna å e hungrig?!
Jaa du, de blir många veckors slit å se framemot!
Men samtidigt vill ja göra bort de så snart som möjligt, för att amma de e LYX!
Enklare än så kan de aldrig bli ;) Man blir fruktansvärt bortskämd ;o) hihi...

Nee nu ska jag gå å ta mej nå alvedon igen så ja orkar mej ut på en sista promenad efter 21 programmet, eller om ja kanske ska gå innan, ja vet inte, känner mej mer död än levande :S

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Grattis på namnsdagen världens sötaste sandra! Inte kul att du börjar bli sjuk inte! Hoppas det går över snart! Puss

2009-02-17 @ 20:12:28
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Indra

Usch vad jobbigt att ligga sjuk. Det är många som är det nu har jag märkt, både i min bekantskapskrets och bland mina bloggvänner.

Hoppas du kryar på dig snart i allafall.

Styrkekramizar//Indra



2009-02-18 @ 11:08:06
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0