Fredag och Helg!! ;)

Alltid lika skönt då de blir fredag, får nåt skönt lugn i kroppen då ;)

Inte för att man har nåt extra speciellt att se framemot men de e bara underbart med helgerna ;)

Idag har jag städat klart allt o gjort allt ja skulle göra den här veckan utom nåt för mej själv, men min lillplutt har inte sovit nåt idag så direkt hon vill somna så ska jag passa på å färga håret, antingen blire blont eller så blire mörkt med lugg :P
Blir nog lugg hursomhellst tror jag ;)

Har varit riktigt härligt väder idag åxo.
Tog ett bra tag å söva lillskrutten igår, men sen sov hon faktiskt riktigt bra inatt, ja vaknade vid sju åtta tiden å gick upp å kollade internet å fikade å grejjade på lite, tänkte va vaken, men kände ändå att jag behövde sova en liten stund till, som blev en ganska lång stund :P hehe Skönt!

Fast jag kände den där känslan imorse, att man har ju egentligen inget spec att kliva upp till...så de gör inte så mycke om man ligger å sover, passar på medans man har möjlighet till de ;)

Ikväll blire tevekväll, skräpmat å mys med lek och promenader ;o)
Måste åka iväg på maxi å handla, kanske imorgon eller så en annan dag, TOMT kylskåp här hemma :(

Imorgon äre Alla hjärtans Dag!
Å idag äre fredag den 13:e USH! Hatar fredag 13:e.....fast än så länge hare inte hänt nå dåligt!

Ha en mysig fredagkväll!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0