Förbannelse!!

NATURLIGTVIS HAR JAG TAGIT FEL DAG PÅ NÄR DEN RÄTTA FÖR ROSING BÖRJAR!!!
Sitter här framför teven å ska kolla, men då äre ju nå "arga snickarn" iställe!!! GRRRRRRRRr
Trodde först de va en reklam, sen vare ba å kolla tv.nu...ne ser man på, de va igår MITT program va!
SUCK!

Jag är på nå riktigt konstigt humör, allt går mot mej just nu, har 100 saker att stå i å jaa jag vet inte, måste få ordning å rätsida på hela mitt liv känns de som!
Å skönt som fan ska de bli å få de åxo ;)
Går runt i nån ond cirkel som jag måste ta mej ur! =)

Trodde jag skulle kunna ligga å bara må skit tills mensen va över nu åxo, nehepp då kommer mattias mamma å henke hit å hälsar på i helgen ;) kul, men drygt att dom kommer precis denna helgen :P

Puss hej! Nu ska jag deppa över att jag missade mitt program igår :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom sänder det i repris ikväll kl 20 tror jag, så då har du en chans att se det ! :D

2009-02-26 @ 06:08:23
Postat av: Johanna

Ja i.o.f.s men hon är bra tragisk, såg en reklam på tv när hon är me i de där hinderbane programmet när hon ramlar i leran å e första hon säger är "åh nej, mitt smink" haha.. såg lite grann när de va paus i ett annat program.. en snygg kille som var med bara å han va 21 å ville va me henne haha :P



Evina far runt å säger bapa bapa bapa :D undra om de är pappa hon försöker säga eller om de är nå nytt ljud hon kommit på..

2009-02-26 @ 08:26:49
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du får se reprisen! :P

Ja det måste vi verkligen göra! Det är bara att säga till när du kan. Så kollar jag upp hur jag jobbar :P Kramar!

2009-02-26 @ 09:43:46
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0