Dåliga låtar :(

Då sitter man bänkad ännu ett år framför Melodifestivalens första deltävling!
Än så länge äre riktigt dåliga låtar! USH! huvudvärk....

Men jag älskar Melodifestivalen å kan inte missa de, de e huuuur bra som hellst ;o)

Fast man undrar ju va vissa låtskrivare tänker när dom gör en låt som inte alls låter eller e speciellt bra.
Skämmes!

Var e alla bra låtskrivare egentligen?

Lilltjoppalisan min ligger å sussar lite på soffan :P hihi

De e inte alls lika kallt ute nu som innan, Skönt att de håller på lägga sej ;)

Har ätit en stor portion me fläskfile å pommes å sååås! Mmmmm...
Efterrätten blev Choklad, plopp å center ;)

Nu sprattlas de på soffan, hon sover inte länge min lillstinta! ;)

Mattias träffade massa kändisar då han va nere i sthlm, bla Andreas som e på tv just nu, Alcazar Andreas ;o)
Bonde söker Wille skickade även värsta sms et till han me massa komplimanger ;) haha
Så nästa gång kanske jag får följa med å mingla kändismingel ;) vem vet :P

nemen ush vilka dåliga låtar, ja e besviken på melodifestivalens första deltävling, ingen borde få gå vidare!

Fast vilka underbara bubbelgum kläder Alcazar har på sej *Underbara*

Adjöö gott folk! Nu ska jag gå å gräva fram nå gott i nåt skåp!
Måste gå ner i vikt åxo, tål inte å se mej själv i spegeln :S
Kanske dax å sluta småäta å äta så mycke onyttigt som jag gör.
Men de går inte, nix pix, hellre fet å glad än smal å hungrig! :D hahaha

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jadu det mesta bidragen har varit ren dynga tycker jag! :(

Jadu det är bättre, men än är vi inte friska! Riktigt dryg förkylning måste jag säga! :(

Kram

2009-02-07 @ 20:49:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag gillade dom rosa mikrofonerna ;)

2009-02-07 @ 21:31:50
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0