Bläää...

Mår riktigt UNK!

Jag som hade tänk mej på stan imorrn, mår jag såhär så vill jag bara ligga i sängen å slöa!

Mamma kommer imorgon åxo, eller hon visste inte om hon skulle orka komma om ja va lika dålig imorrn, hon vill ju inte bli sjuk nu innan dom åker, TILL THAILAND på fredag! Fösk!

Jag har naturligtvis beställt märkeskläder till min lilla dam + minikrocks :P
Nå märkeskläder till mej själv, fast jag har som ingen storlek nu så de e lite svårt å veta va hon ska köpa, har nån mellanstorlek mellan small och medium nu, medium känns lite stort å small lite litet, drygt!

Mattias å Markus ska ju naturligtvis beställa massor dom me :P

Inge härligt väder äre idag heller, va bara drygt å gå morgonpromenad kände jag :S
Å nu ska jag ut igen, för lilla gumman vill inte slå igen ögonen å vila/sova så ja tänkte gå en sväng så hon kanske kan lyckas somna i vagnen ;)
Thule bajsa lix inte på första promenaden så han behöver ut ;)

Sen äre tvättning resten av kvällen, fortsätta där vi sluta igår!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0