Annars..

Så vare en rätt dryg natt inatt..SÅ jag sov ut länge imorse ;)
Gillar inte å sova länge, blir helt slö å kraftlös å opeppad då ja vaknar sent, å jag e ändå inte utvilad :S

Ska fortsätta städningen idag åxo, eftersom de redan inte syns att vi städade igår, jaa lite kanske, men inte nå mycke!
Kanske för att vi inte hann klart :S

MEN idag ska de bli klart ;)
Får slänga på mej babybjörn så de inte går massa tid åt till att sitta å leka å underhålla JennaMaja, utan att jag får två flugor i en smäll ;)

Snart äre dax för hennes 6 månaders spruta åxo :S Huvva! Jag hatar sprutor!
Men jag vill nog ändå följa med, utan att titta :)
Sen ska vi passa på å väga å mäta hon då åxo! Va ju som ett bra tag sen så de ska bli spännande av rang å se va hon väger å mäter nu ;o) Måste även hämta en ny AD droppar burk, den hon har räcker nog bara nå vekor till ;)

Ush, jag känner nån opepp till de mesta, fy va jag hatar att må såhär, vill vara glad å lycklig jämt å hela tiden! :D

Nu somnade äntligen lille plutt åxo! Så då borde jag inte sitta här, utan se till å få så mycke som möjligt gjort när jag har båda händerna fria ;)

Om ca en månad får lilla JennaMaja en ny kusin åxo! Längtar längtar ;) ;)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0