Ett litet inlägg bara!

Skriver några rader, inte om vad som hänt, för de orkar jag inte ännu!
De gör för ont i hjärtat just nu!
Tänk er själva att förlora en Sambo efter 10 år! :-( En bästa vän, tryggheten, den som finns där när man behöver det som mest, den som osv... De är inte lätt!

Älskar dig Thule <3 Ja tänker på dig dag som natt, var jag än är & vart jag än går, du e med mig i de mesta jag gör, står jag och diskar saknar jag dig för du va alltid med, går jag på toa saknar jag att du inte kommer, när ja ska gå å lägga mej saknar jag att du finns där å säger godnatt, när jag ska..vad jag än ska göra, du fattas mig och det gör ondare än jag någonsin kunde föreställa mig att det skulle göra :-(
Längtar tills vi ses igen!

Nu blev de lite om de ändå!

Annars så är allt bra med oss, förutom att vi blivit dyngförkylda både jag och Maja!
Nemo är lite deppig, men har det såklart bra ändå!
Maja har inte varit på Dagis så himla mycke på slutet vilket har gjort att jag inte hunnit pynta klart på långa vägar :/
Annars så gåre lika bra på dagis, hon har aldrig blivit ledsen, äter bra, sover bra och älskar att vara där och leka med dom andra barnen, MEN hon älskar såklart ännu mera att vara hemma med mamma! <3
Hon har blivit vild o galen å envis av dagis, de gillas inte!
Hon pratar MASSOR, hon kan säga tutte, nalle, why, ja a , sova, oj, mia, mamma, pappa, dagis, och en massa massa mer! Hon pratar hela tiden men hon går inte än...Snart hoppas jag!

Ikväll är det IDOL, Jag hejar på CALLE !

Såhär tycker jag :

TOVE e sämt, hon är ungefär som AMANDA som va me för nå år sen, ni vet den blonda smala, eller nee okej, TOVE e lite bättre, men ändå dålig, sen tar hon allt förgivet å spelar för mycke på sitt utseende sen hon har märkt att folk tycker hon e snygg! Sen ERIK han sjunger ju jättebra, och verkar vara supergo person men han e så liten å pojkig å smal..Ingen riktigt artist får jag för mej ;) haha..Illa att döma någon efter utseendet men de e nåt med han iallfall...Sen CALLE han e grym, han har en helt underbar röst, personlighet och han förtjänar verkligen att vinna, han har kämpat mest!! :-D

De får vara allt för detta inlägg!

På återseende! <3

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag köpte också linser för några år sedan...men fick inte heller in dom då. men nu gick det jättelätt. så dom kanske förbättrat dom? jag har inga problem alls att få in dom nu iaf :) jag tror dom kostar mellan 199-249...men var med i tävlingen jag har så kanske d7 väljer dig som vinnare av ett par ;)

2009-12-04 @ 21:12:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Iss

Skickar en styrkekram till dig gumman :-( Förstår att det är hemskt.



Ang. Idol så håller jag med dig till 1000%! Haha! Äntligen en som tycker PRECIS som jag! :-D Kramar!

2009-12-04 @ 21:17:34
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud va hemskt, beklagar verkligen.

Många kramar till dig/ Amanda!

2009-12-05 @ 02:16:35
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0