Vissa dagar e sämre än andra!

Dagen började ju så bra...
Men den har varit riktigt slitsam idag... Lillgumman e fortfarande sjuk & extremt gnällig, vill inte sova nåt på dagen, 30 minuter sov hon idag, sen äter hon jättedåligt, de va bara middagen hon åt bra av! Tur va väl de! :-D

Hela dagen har gått sååå sakta, trodde aldrig den skulle ta slut å som ja har tjatat på Mattias att komma å va med henne, han kom en snabbis för han skulle lämna nå grejjer i mitt förråd så då hade han hon i vagnen medans...Men sen åkte han igen...

Ibland blire såna här dagar, jag vet!
Men då måste man få klaga lite åxo!
Jag håller på å bli förkyld jag med, typiskt!
Är illamående av raaang, huvvaligen!
Måste ringa i veckan....

Hmm..Nu ska jag iallfall ta å städa upp efter dagen & sen ska jag unna mej ett lång-bad & fräscha upp mej lite!
Då blire garanterat en mycke bättre dag imorgon, me nystädat & att få känna sej fräsch ;o)
Ska ta med henne till lekparken imorgon, får klä hon väl bara, hon blir ju toki å ja me av att bara vara inomhus, men de har nog varit bra dom 2 första dagarna av förkylningen!

Jaja, nu ska jag sluta gnälla å klaga, nu e jag faktiskt glad igen, för nu har jag min egentid! :-D
Den e såå värd!
Önskar bara jag hann me mera på den än va jag gör :-D



Sov gott sen, de kommer jag att göra! :-D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0