Emmas Dop! :-D

Vi har haft en jätte-härlig dag idag...Lite stressigt imorse, vi kom iväg sent å ja skulle ju va där i tid eftersom jag var/är gudmor!
Men som vanligt, är vi sist :P haha..=D
Prästen va en riktig lustigkurre, skämtade å hade sig... : )
Annars så vare ett fint dop, Robert hade skrivit en egen låt som han sjöng, önskar jag hade suttit ner istället för att stå framme, då hade jag spelat in de han sjöng å lagt ut här, HAN E GRYM på sjunga! Låter ungefär som takida ;-)
Markus fick sköta min kamera idag så ja skulle få några bilder :-D
Lilla Emma va såklart jätteduktig tyst och lugn, så de va ett fridfullt underbart dop! :-D


Den lustiga prästen, Robert & Emma å Malin :-D

Emma Maria Uhlin

Robban spelar & Sjunger :-D

Max & Micke tänder dopljuset ;)

Faddrar : Micke & Jag, sen, Malin Robert & Emma

Haha, mongon! Nånting va jävligt roligt :P hahahaha

Maja utanför kyrkan :-D

Malin & Mamma håller på ta av Emma Dopklänningen, de va ju sååå varmt idag!


Efter dopet åkte vi hem till Bertil å åt Smörgåstårta & Tårta, Max fyllde 3 år idag så vi firade han åxo såklart!

Här kommer lite bilder därifrån...








Maja älskar såklart redan hästar (DE HAR JAG BESTÄMT) haha :-P
På vägen till hästarna, Ja Markus Maja å Max gick dit å gav dom morötter, men iallfall
på vägen dit fick vi syn på den här :O
Den låg på vägen, tänk om man hade trampa på den?!?!?! :O

SJÄLVKLART är det inte jag som har fotat den, ja blev ju livrädd å fick panik å sa åt max att akta sig å skynda sig till mej å Maja :P hahahaha :D
Men mackidonken gick modigt fram å fotade den, USH, DISKUSTING!!!


Synd att man inte kan zooma här, men de e en orm, ser ni huvudet till höger??!!
En svart randig äcklig orm! USH ja hatar / oglillar kräldjur!

Jaja, de va lite om min dag idag!

Ha en mysig lördagkväll! ! !

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0