Slitsamt att vara Matte & Mamma ibland!

Vilken hemsk natt de har varit!!
Somnade dr vid 12 tiden, vid 04 började Nemo gnälla, krafsa på dörren, springa runt som en yr höna, PINKSJUKAN! :(
Jag låg till ca 05.15 då kunde han inte hålla sej mer, smög upp å Nemo flög runt i lägenheten sprang som en dåre genom hallen, halkade omkull å hoppa å rev mej å hade sej, heeelt galen!
Han får fnatt då han får pinksjukan :( Ja undra om han har nå fel på urinröret eller nåt :S
Nånting måste de ju vara!
Kopplade dom å lillan sov fortfarande , ja va livrädd att hon skulle vakna, hade inte haft tid att klä henne å ta me hon ut då hade nemo hunnit kissa inne :S

Va ute å rastade dom en stund å gick in å la mej vid halv sex igen, tjugo över sex vaknade lillan igen :(
Jag va såååå trött!
Låg i sängen å vilade läääänge medans hon satt å lekte där !
Sen vare bara att kliva upp å vara pigg igen!

Har massor jag måste göra idag!
Å jag skaa göra de åxo, spelar ingen roll hur trött ja än är/blir!
Då får jag stupa i säng klockan åtta ikväll isåfall!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0