Scarfes, Pannkaka med ost mm .. =D

Pannkakan e strax klar :-D
MUMS!


Sen kan jag tipsa om mitt speciella men Goda sätt att äta pannkaka på!
Jag skivar ost och gör små bitar till varje tugga :-P
Haha :-D Men ALLA jag har tipsat de om, älskar de å man kan inte äta pannkaka utan ost efter :-D
De blir som att äta makaroner utan ketchup typ :-P

Så pannkaksbit, ett glas mjölk, sylt (vissa äter smör & socker) och sen en ostbit! :-D MMmMm... =D
TRY IT! =D

Min GULLIGA Gnutt Har bajsat 10 gånger än så länge, medans jag gjorde pannkaka testade hon lite scarfes (som egentligen e hundarnas)




Nu måste jag se efter min lillskurk SOM ÄR DEN FINASTE LILLA TJEJ SOM FINNS <3
Hon sitter och river i hundbajspåsar :S Jag har i reserv under vagnen, men plockar bara i nödfall!

Vi ska faktiskt bege oss ut på promenad nu :-D Långprommis me vovvarna! =D

PUSS HEJ!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Pippi har snott min och nemos scarf :O :O :O

2009-08-01 @ 19:22:56
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Iss

Sv: Jobbigt som f-n med vikten är det i alla fall, blevtyp chockad när jag såg att jag låg två kilo plus. Bläk :-/ Hon blev 6 veckor i torsdags :-D Duu, om du inte har något för dig så ska jag, min mor och lite annat folk ut på fredag. Häng med om du vill :-) Kramar.

2009-08-01 @ 21:28:22
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0