Nattvaka!

Trött, så trött...

Gick å la mej tidigt igårkväll, men va hjälpte de?!
Vid 01 tiden vaknade Maja & gallskrek i ca 1½ timme....De enda som hjälpte va att ta henne till min säng, så fort jag lägger ner hon i min säng bredvid mej så blir hon tyst, men hon sätter sej ju alltid upp efter 2 sek & då kan jag inte somna eftersom då kryper hon iväg direkt...
Så ja fick lägga henne i hennes säng å med en sprängande huvudvärk lyssna på hennes skrikande :( ush va jobbigt!

Det är jättestökigt här hemma, sådär så man behöver göra en grund/grov storstädning...
Ska försöka finna orken & tiden till de....
Behöver handla idag, behöver tvätta åxo!
Vi ska åka ut till stugan, men jag har ingen ork till de....

Nee, nu ska jag ut på hundpromenad! :-D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0