Missnöjd!

Jag har sovit dåligt inatt :-(
Förkylningen sitter i än idag :-/
Å vädret gör de inte bättre, fan va jag frös på morgonpromenaden med hundarna..Trots att jag tyckte jag hade klätt mej mycke...Mjukisar & Tjock luvtröja...Men burr va kallt de var!

Såg en kille som va ute å gick me sin hund i shorts å t-shirt, han måste ju ha fryst ihjäl...På nästa promenad blire höst/vinterjackan och mössa! :D Guuud seee skönt! Å Maja ska få ha på sej overall, såg så kallt ut i vagnen...:(

Jag är hungrig som en varg, men orkar inte ställa mej å laga nåt...Fast jag ska göra de ändå sen då Maja har somnat, om ja orkar, ska göra kasslergratäng! Mums! :-D

Faaan åxo, jag kan inte bestämma mig om morgondagen :-/
Jag vill mer än allt annat gå ut och ha kul å träffa folk, ja både vill och behöver de...
Men kroppen vill inte :-(
Men ändå känner halva jag att jag vill försöka gå ut trots förkylningen, andra halvan tycker inte att jag är riktigt klok!
Så de verkar inte bättre än att vi får skjuta upp de ytterligare en tid framöver, MEN när ska de då bli av?? :(
Så fort vi båda kan igen....
Jaa så fåre nog bli...Trist å sitta å ha frossa å snörvla å hosta å vara allmänt hängig när man ska vara på topp!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Dax att blogga skurk =)

2009-08-17 @ 11:11:01
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0