Memorys!

IDAG FYLLER MIN STORASYSTER ÅR, jag vet inte hur mycke hon fyller däremot :S Bedrövligt!
Men år fyller hon iallfall, så GRATTIS till henne! :-D
IGÅR FYLLDE MATTIAS ÅR , Glömde skriva de, 30 långa år har han levt!
Å 1 helt år har han varit pappa till Maja-Mus!
Han fick Ed Hardy Kallingar i Present av mej! :-D Lyx va :-) hehe..

Fick ett Sms av Emma igår just innan prison break började, minnena började direkt komma tillbaka, hon undrade va låten vi lyssnade på i skåpbilen till yran första året vi va me hette :-D CONTREY ROADS va de :-P
Shit va kul vi hade, HB71 hette vi å vi hade gjort fina tröjor å spraya oss blå i håret å vi va ett helt underbart team/lag som spelade, faaan va kul vi hade...Bussen vi åkte i dit poppade hög musik å stämningen kunde inte ha blivit bättre, den va på TOPP! Klå de, de går inte :) Rökte gjorde vi alla där inne åxo, å drack, då vi kom fram å öppnade dörren till skåpbilen så bara vällde de ut rök :P HAHAHAHA :-D

Sen ringde hon just då PB började, åsså påminde hon mej om Skellefteå resan med tommy å peder, BJUD UT!
hahahaha...When the childrens cry....Åhhh...Tur man har alla minnen, fy faan va roligt man har haft!
De gick inte en dag, en minut eller en sekund av livet förut som man inte tog vara på, exakt hela tiden gjorde man nåt som är minnen för livet! :-D

Nu måste min lillebror vakna, för nu vill ja åka iväg å handla å göra de vi ska göra idag!
Har inte tid å vänta mera :-D :-D haha..=D
Eller joo de har jag egentligen, Maja sover & hundarna ska ut på promenad, men ändå :P

Idag e jag glad, av rang!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Taaack! ;-D

2009-08-25 @ 17:57:40
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0