Matvägrar-Maja!

Somnade just efter 12 igår :-D VÄLDIGT VÄLBEHÖVLIGT! =D
Klev upp vid 8 idag, Skönt! =D
Naturligtvis regnade de på hundpromenaden imorse :-/ Så de blev ingen långprommis direkt, men ca 20 minuter iallfall!

Vi har bara varit inne å lekt å ja har grejat i Majas rum, passar på å göra så mycke jag kan medans hon roar sej själv :-D
ALLT är så mycke lättare nu när hon kryper & tar sej fram å utforskar =D

Hon har inte bajsat nå mer än imorse, hon är betydligt mycke piggare idag!
Hon åt tillochmed Välling imorse, alltihopa & hon ville ha mer när flaskan va slut! :-D
Så nu ska jag variera lite gröt & välling! =D

Lunchen åt hon åxo rätt bra, korv potatis & lite omelette (som hon fick äta själv av)
Hon åt mer än hälften, sen skakade hon på huvudet å vägrade att ta en tugga till, så då blev de Aprikospure till efterrätt!
Hon har tillochmed börjat säga ifrån till dryck :-P haha..Lillskurken min!

Hon som har gapat åt allt innan, aldrig någonsin vägrat , än om man skulle gett henne 2 fulla barnmatsburkar har hon bara gapat! =D
Men inte nu längre, nu får man kämpa å sitta läänge för att få i henne några ynkliga tuggor :D

Snart ska hon få sova förmiddag & jag ska fixa i hennes rum medans, och vila lite framför teven =)

Vi ska bara vara hemma idag, för dåligt väder för stugan!

Nu bajsade hon, så nu ska jag gå!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0