Majas Storasyster!

Nu har vi varit ute på långpromenad med hundarna!
Konstigt väder idag, imorse vare regn, sen vare stekande sol, sen blev de molnigt och kvavt! *Hur fan klär man sej idag??*

Vi har även varit på dagiset & lekt! Gungat, åkt rutchkana & lekt i sandlådan m m
Sen kom lillebror, han fick me sej 2 bitar fläskpannkaka, å den va god AV RANG skrev han i sms ;o) hehe..
Vi åkte även iväg på ok å handlade lite ;o)

Haha, På lekparken träffade vi en liten flicka ( Kanske 5 år gammal )
Först frågar hon va lillan heter : Maja säger jag !
Okej, jag heter Johanna säger hon!
Sen säger hon, : E du hennes storasyster ????!!!!
Nee, jag är hennes mamma säger jag då!
HENNES MAMMA svarar hon chockerad! hahahaha
Jaa jag är hennes mamma.
Var bor ni säger hon då, Här på tomtebo svarar jag !
Ja me säger hon!
Sen ska vi precis börja gå hemåt, var ska ni frågar hon, måste ni gå?
Vi ska gå hem!
Var är Majas pappa, varför är inte han här frågar hon då
Han är hemma säger jag.
Okej, åsså springer hon iväg!

MAJAS STORASYSTER, hahaha :-D Barn e bra mysiga ! =D

Maja åt bara ca 3 skedar till middag :(
Så hon lär ju hungra ihjäl innan hon får kvällsgröt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Åh, vad gullig du är :-) Tack!



Vi ska nog först på TC i alla fall... Sedan får vi se vad som händer. Jamen okej, då förstår jag! :-D Vi kan absolut höras lite närmre helgen så får vi se vad du säger om allting :-) Du är i alla fall välkommen att hänga på, annars tar vi det helt klart någon annan gång :-D Förstår om du inte vill vara bakis i kyrkan, haha. Kramar på diig!

2009-08-02 @ 17:37:38
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: lonta

Hej! Ja, baka dom, det är asgott :D Jodå jag mår bra, lite seg bara, inte riktigt blivit frisk än, åkte på en förkylning på semestern, men imorron börjar jag jobba igen, suck! Hoppas allt är bra med dig, saknar dig med! PUSS

2009-08-02 @ 19:15:02
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Emilie

hihi va sött! :P

allt bra annars med er?

kram

2009-08-02 @ 21:45:36
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jo det är bra med oss! Har dock börjat jobba idag igen efter semestern....

Jo, lägenheten är jätte fin! Och vi bor alla tre i den ;)

Playdaten får vänta tills efter fredag någon dag. Har rätt så fullt upp nu första arbetsveckan! Men efter fredag så bokar vi in nån dag! :)

Kramar

2009-08-03 @ 19:24:53
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0