Kalas Kalas Kalas, snart kommer dom! T&C alltså!

Nu ska vi se va jag kommer ihåg från igår.. =)
Hann inte blogga eftersom de va stress från morgon till läggdax!

Vi va iallfall runt på massa affärer igår & köpte födelsedagspresenter, de blev mycke rosa såklart!!
Sen köpte vi allt till kalaset, tårtingridienser till både smörgåstårta & 1 års tårta + ballonger & allt som hör kalaset till!

Ska försöka fota mycke på kalaset så ni får se dom hemmagjorda fina tårtorna & presenterna m m :o)
Och självklart den stolta 1 åringen! :-D

De va iallfall en helt underbar dag igår, klockan sprang bara iväg så vi kom hem vid halv åtta åtta tror jag, Maja va jättetrött redan vid sju å då va vi fortfarande kvar på obs :S Segast i stan!

Hon åt välling (som hon n har börjat med igen) åsså somnade hon ganska så direkt!
Mattias hjälpte mej att diska & bära ut sopor & rasta hundarna...
Jag städade undan & slog in alla paketen & packade upp & in allt vi hade köpt!

Somnade som en sten när jag la mej...Maja sov ända till 8 imorse :O kors i taket!
De e inte ofta man får sån sovmorgon när man har barn! LYX!

Idag så kommer Carina & Theodor hit, Carina har gjort en tårta till Maja och sen blire paketöppning!
Theo ska få paket av mej åxo, eftersom jag e så seg å inte har hunnit ge han än..=D
Bättre sent än aldrig!
Så ska ungarna få leka lite å vi ska gotta i oss & surra!
Sen kommer mamma hit me smörgåstårte bröden & omedelbums då carina o theo har åkt så ska de börjas med tårtorna och allt annat som ska förberedas + en massa städning, så de bara e golv kvar imorrn innan alla kommer!
Fixar med ballonger & serpentiner å allt imorrn åxo! :-D

Åhhhhh, de ska bli så himla kul me kalas heeele helgen! JA e lyckliiii... =) =) =)

Bilder från igår...


The soon to be ONE year old girl! :-D

Mamiiiin :-P

TJINGILING, Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0