Goodeeevning!

Åhhhh så skööön dag *lycklilycklilyckliiiii*
Vi åkte ut till Hörnefors å va där ända tills halv sju sju tiden ikväll... :D
Vi har grillat , fikat & lekt med barnen! :o)

Barnen har badat i poolen, gungat, spelat boll, plockat jordgubbar m m
De va supermyys!
Jag , Markus, Malin, Max, Maja & Emma + Bertil & Mamma mot slutet =D
Tiden sprang iväg så vi ska åka ut dit på Torsdag igen för en hel-dag! =)

Bilder kommer sen, Malin måste skicka dom till mej först :-P

När vi skulle åka hem så sa Max, men Maja ska väl sova här? :P hahaha..Sååå söt , han tycker såå mycke om henne =D=D

Vi är himla fräscha i våran familj..........ehhhh eller inte, Mamma & Malin & Maja satt i hammocken , Markus & Emma på en stol bredvid å jag på en filt på gräset...Så hör jag bara : BraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaK! Vääärsta brakskiten jag har hört på länge, HAHAHA....Vare där DUUUU fråga jag Malin?!?! Jaa de vare *fniss fniss* Mamma & Markus verkade totalt oberörda, så sa jag hööörde ni inte??!! Markus ba: joo men hon släppte en exakt likadan tidigare då vi va i jordgubbslandet innan du kom dit, hahahahaha...
2 sek senare gick jag iväg för att slänga min cigg, då släppte även jag väärsta prutten! hahahaha..
Mamma ba : Men duuuuuuuuuuu.... :-P hahahaha =D

När vi kom hem snabbade jag mej ut med hundarna på sista promenaden, Maja hängde i vagnen med huvudet och va nära att somna, väl inne så kände jag att klockan va för mycke för gröt, så de fick bli välling å hon va faktiskt riktigt hungrig! :-D Drack upp alltihopa!
Sen la jag ner henne i sängen, AND GUESS WHAT?!
HON SOMNADE DIREEEEEEEEEEEEKT! *wihiiiii*

Första gången de har hänt på jag vet inte hur länge, utan att sätta sej upp å utan skrik! Poff...bara :-D

Hur skönt va inte de??!! :-D Lyx Lyx Lyx! Så jag ska sluta va lat på kvällarna å ha henne vaken tills hon e mega mega trött, ju äldre hon blir desto längre vill hon ju ändå vara vaken så :-D

Annars så e jag helt slut i kroppen, de tär att vara lek & bus tant till Max, bära runt på Emma & underhålla lilla Maja hela tiden :-P Men när man e mitt i de så äre bara sååå KUL! :-D De känns efteråt...=) hehe..

Nu ska jag ha lite internettid, diska, städa undan & duscha! SEN SOVA! *ohhhh så skönt*
Längtar efter sängen redan nu :-P

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0