Glömsk-Guldfiskminne!

Äntligen klar!
Idag har jag
varit ihärdig!
Jag har möblerat om i Majas rum & städat en massa å sortera ren tvätt + kläder som låg överallt inne i sovrummet :-D

Jag har sopat alla golv, som varje dag, men idag va jag extra noga, inte för att jag vet va de tjänar till om ett par timmar ser de likadant ut igen.. =D
Ja har ....Nu vaknar hon igen...Hon har vaknat ett antal gånger sen jag la henne vid kvart i sju!
Jag har diskat & plockat överallt...som varje dag de me :-P Förutom dom dagarna jag inte orkar :P hehe

Värmen som varit idag, va olidlig utan pool!
Jag skulle vilja bo i en villa med pool :-D Fan va myyyysigt!

De va nå mer jag skulle skriva, men jag har glömt bort allt jag egentligen skulle skriva...haha =D

Så puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0