ANDRA FÖRÄLDRAR & DERAS BARN!

Helt seriöst!

Jag förstår mig inte på vissa föräldrar, idag när vi va nere & matade ankorna, Jag, Mattias & Maja (DET HAR HÄNT FLERA GÅNGER INNAN ÅXO, BARN SOM KASTAR STEN PÅ ANKORNA OCH FÖRÄLDRARNA GÖR INGENTING ELLER TJATAR ELLER SÄGER TILL PÅ ETT SÄTT SOM ABSOLUT INTE HJÄLPER OCH BARNEN BARA FORTSÄTTER OCH FORTSÄTTER BETE SIG DÅLIGT/FEL)
Men idag störde jag mig extra mycke, visst alla föräldrar får göra precis som dom vill med sina barn, men de finns gränser tycker jag!

De började med en pojke, han gick runt ute i vattnet bland ankorna & plaskade å jagade dom & kastade sten & bark på dom! HALLÅÅÅÅÅ????!!! Å mamman bara stod där på sidan av å pratade i telefon (Samtal efter samtal ringde hon) I telefonen sa hon "åhhh jonah leker med änderna" GRRRRR!

Hur kan man INTE säga till sitt barn att sådär får man INTE göra!!
Tillslut så sa Mattias till pojken ba : Du får inte kasta sten och bark på ankorna!!! Vad skulle du tycka om någon stod och kastade sten på dig???!!!
Då slutade han direkt men hade ändå lika kul i vattnet, plaskade å hade sig!

Sen kom två tvillingpojkar i typ samma ålder, minns inte va dom hette, men mamman & pappan va med, dom barnen började åxo kasta sten och bark på ankorna, men mamman och pappan sa till direkt! Bra där, dom sa : Men "åsså namnen" ankorna tror ju ni kastar mat så kasta inte sten på dom!
Jaha, tror ni de hjälpte?! :O
Nix pix dom fortsatte å kasta å kasta å kasta å kasta å föräldrarna tjatade å tjatade å tjatade!
Tillslut BANG så kastade en av tvillingarna en sten rakt i jonahs ansikte!!!!!!
Då blev tvillingarnas mamma galen och pojkarna fick genast gå därifrån & jonah började grina å sprang till sin mamma som sa, va bra nu kan vi gå hem!

Herregud alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0