7 gånger på 4 timmar :O

Nu har jag redan lagt Maja :-D
Hon vaknade så tidigt idag och hon har varit gnällig hela morgonen, bajsat 7 gånger & tillslut kolla ja febern, 38 grader!
Hon kändes jättevarm!
Hon åt typ 3 skedar gröt igår, å imorse vägra hon ju vällingen (inget konstigt) sen nu åt hon bara några skedar mat :(
Hoppas inte hon håller på att bli sjuk!
De kanske e några tänder jag inte kan känna eller se som e påväg att komma fram!

Jag har tagit fram så jag ska kunna göra fläskpannkaka idag , MYCKE välsaltat / aromatat skinksnitselkött , mmmmm!
De ska bli riktigt gott!

Lilla gnutt somnade direkt ja la henne i sängen, så hon lär ju vakna typ 12 idag, undra va vi ska hitta på för nåt!
Kanske gå till lekparken en sväng :-P
Kanske ringer Mattias å ser om han orkar komma å leka lite, vet inte om jag vill ha henne ute mer än hundpromenaderna när hon inte är riktigt bra idag...

Nu ska här städas, funderar på å fixa i Majas rum å flytta in hennes säng där åxo!
Så ja slipper väcka henne av min hosta!
Vet bara inte var jag ska hitta ork till de, haha :-D
Sen skulle ja behövt bärhjälp åxo till allt som måste flyttas!
But i think i can do it! =D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0