Utmanad av Johanna!

Utmanad av Johanna:

1.
Hur gammal är du om fem år? 34

2.Vem var den sista du träffade? Markus (Utom dom som bor här hemma)

3. Hur lång är du? 165

4. Vilken var den senaste film du sett? Kung fu panda

5. Vem ringde du senast? Markus

6. Ditt senaste sms och till vem? Ring om 10 minuter! Till Mamma

7. Vad är helgens planer? Nästkommande helg, då blire födelsedagsmiddag med mamma mfl

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? De va nog två tre veckor sen!

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna!

12. När vaknade du idag? 05.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Jaa, flera gånger!

14. Vilken är din favoritplats? Där jag har underbara & glada & varma människor omkring mej

15. Vilken plats föredrar du minst? Sista platsen såklart! haha :-P Fattade inte frågan!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett mysigt hus med en kärleksfull familj!

17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret & obehagliga människor!

18. Vem fick dig att skratta senast? Markus

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor & Linne så med antar jag!

22.
Hur många kuddar har du i sängen? 10-12 stycken!

23. Hur många landskap har du bott i? 2 tror jag!

24. Har du någon gång spytt på någon? De tror jag inte, kanske av misstag!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor!

26. Är du social? Nee inte ett dugg!

27. Vilken är din favoritglass? Gillar inte glass, men Dumle om jag får välja nån!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag känner för att köpa!

29. Tycker du om kinamat? Ja har nyss lärt mej äta de :-P

30. Tycker du om kaffe? Nej men ush!

31. Vad dricker du till frukost? Cola såklart!

32. Sover du på någon särskild sida? Lika ofta åt båda hållen, inte då på mage eller rygg :P

33. Kan du spela poker? Jaa

34. Tycker du om att mysa? Klart jag gör :-) I love it!

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, flera!

37. Vill du ha barn? Jaa flera stycken!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska men den e dålig som attans!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Dom jag tycker om!

42. Äger du dyra smycken? Nej!

43. Har du någon gång testat narkotika? Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En äcklig karamell!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Johanna tar priset!

46. Välj ett ärr på din kropp? Nå ärr från rakhyvlar (ENGÅNGSHYVLARNA man va dum nog å använda i ung  ålder) Smart, ehhh nej! Snarare livsfarligt!

47. Vad har du för ringsignal? Fields of gold

48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? En jättefin pälsjacka bla :-)

49. Flirtar du mycket? Ja omedvetet gör jag nog det!

50. Vart togs din profilbild? På umedalen ute på balkongen!

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag har ju inget körkort!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Har aldrig läst nå böcker, de e tråkigt!

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? De är väl klart, jag är skvallertidnings-beroende!

56. Dansar du i bilen? Jaa de gör jag , nästan jämt! De vet alla som haft mej i bilen fler än en gång :-P

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol idag i bilen, körsång vart de åxo :-P

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte, handlarlapp säkert!

59. När var du i kyrkan senast? Lillans Dop

60. Vilka personer utmanar du: Lonta, Sanne & Jannabus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0