Bästa dagen på väldigt länge!! :)

Jag kan inte med ord beskriva den här UNDERBARA dagen som har varit!
Jag & Maja har varit ute hos Theo & Carina hela dagen!
Sommarvärme, underbara glada & kärleksfulla människor, barnen har lekt, vi har grillat & druckit spritsers, pratat en massa om livet, fikat å ätit glass me färska hallon, gått en mega lång promenad, lyssnat på gamla dängor med mera ! ! !

Theo e så sööt, han kan ju gå omkring nu helt själv! :-)
Han pussade Maja & Kramade henne & Gav henne saker & stoppade in tutten i munnen på henne å va bara så himla gullig, han e så försiktig mot henne *Underbara lilla Theodor*

De va galet varmt ute, vi gick en svinlång promenad, Jag Carina Theo Maja & Polly!
I bara tunn kortärmad tröja, å ändå svettades man!
Träffade Carinas Mamma Helen på vägen hem, Hennes mamma e underbar!

Barnen har lekt jättefint ihop med varandra å dom hade jättekul! :-)

Sen blev ja bjuden på grillat med service som aldrig förr! :-)
Svingott vare!!! Marinerad Kyckling med nån galet god sås & ris + Vitlöksbröd åsså drink till de :-) LYYYYYYX!!!
Härlig 70 tals musik i en miljö man aldrig vill åka ifrån...
Jörgen busade massa med lillan, å hon älskade de!!! :-)
Även Gudmor & bästa vän Carina busade å gullade å gosade en massa me henne, hon va även snäll
å hade hand om henne under middagen med mera...
Så jag har verkligen kunnat lata mej idag, då dom har varit så hjälpsamma å snälla!!!! :D

Jag ville verkligen aldrig åka hem, men vid halv åtta skjutsade Carina hem oss :-( Snyft!
Längtar redan tills vi ska dit igen :-)

Väl hemma, så va min Maja helt överlycklig efter dagen som varit!
Hon har ju lärt sej high five idag, klappat händer som aldrig förr + en massa annat! :-)
My beautiful little girl !
Bytte blöja, tog på pyjamas & gav henne välling direkt å sen somnade hon som ett litet lamm! :-)
Hon sov ingenting på hela eftermiddagen, å va även vaken hela bilresan hem från brännland, flirtade å vrålade å klappade händerna, hon tyckte de va kul å sitta fram me Carina i Theos bilstol!

Sista hundpromenaden gick ja ner till vattnet , tänkte en massa!

Nu ska jag strax gå och lägga mej bredvid min lilla älsklingstjej! :-)
Även mamman e trött efter en dag som denna =)

Maja & Theo Ska äta Mellis!


Sötisarna Leker :-)



Läser bok tillsamans :-)


Polly snodde Majas tutte :-P haha


Väl hemma igen :-)




Godrinkarna våra :-P


Theo kommer springande :-P haha Sötnöten!


Mys & Gos Mitt i Lekandet :-P


Småsötisarna!


Mitt ALLT!

De va några av dagens alla bilder :-) Orkar inte ladda upp nå fler nu!
Just de ja, Maja fick ett par superfina byxor av Carina idag! :-)
Snällaste hon! :o)

Puss Hej & Godnatt, Jag kommer sova som en Drottning!
Känner mej gladast i hela världen, lyckligare kan man inte känna sej!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0