Ush va jag e trött hela tiden!

Nu e jag sådär galet trött igen :-(
Huvudet sprängs, vilket påminde mig om att direkt ja har bloggad klart ska jag gå å ta en alvedon & en ipren!
Hade glömt bort att jag hade mens åxo, upptäckte de då ja va på toa nyss :-P hahaha
Har nyäti spagetti å köttfärssås GOTT! :-D

Blev lite små besviken då mattias sa att han hade fått stoppa in tutten på en skrikande lilla vid 4 tiden eller när han nu sa att han gick å la sej, typiiskt!
Då sov hon inte hela natten, men hon sov iallfall hela natten i sin egen säng!
Och de e ett steg i rätt riktning! :-D

Åh, nu är det de här programmet på MTV, När dom ska bo med deras ex...hehe :-D
Skulle ni klara av att inte göra nåt me Exet om ni fick åka sådär, Exeffect heter programet! ASBRA! I love it! :-P

Hundarna har fått gå sin sista pormenad, men dryg Thule bajsade inte :-/ Å jag orkar inte gå nån fler, så han får hålla sej till imorrn eller så får jag be Mattias gå ut me dom! :-)

Nu ska jag strax färga håret! Ljusbrun....Får se hur de blir, på paketet ser de ju ut å bli typ svart/lila, de gillar jag inte, ush alltså, ja e rädd att jag kommer få köpa 5 paket blondering imorrn å tokblondera...
Håret e viktigt för mej, blir de fel då man håller på å göra sej iordning så känns allt fel.. :-S
Så vi får se hur de här kommer sluta...

*Gääääsp*
Här kommer liten, hoppande i hoppgungan idag :-P



Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Iss

Jag älskar också det programmet! :-D Skitbra! :-D

Haha, guud så gullig din dotter äär! En riktig sötgoding! :-)



Lycka till med håret! Kraam.

2009-04-29 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0