Strömpis idag :-)

Vaknade med tuppen imorse, å va sååå trött!
Tröttare än någonsin!
Lillan va på strålande humör :-)
De e så mysigt å vakna me henne på morgonen!<3<3<3

Strålande väder hare vari hela dagen, ja tog en lite mindre varm vinterjacka & packade bort vinterskorna o fram me summershoesen på morgonpromenaden imorse, De kändes som ja svävade fram!!!

Vid 10 tiden åkte vi iväg till Maxi å storhandlade + köpte lite kläder till lillan :-D
Träffade på bästa Jocke & Även Kim surrade jag lite med ;-)
Liten va vaken hela tiden i bilen å under tiden vi va borta :)
Men väl hemma igen fick hon lunch sen sooova! (Fast hon sovde inge länge alls)

Medans hon sov gick ja ut på promenad me vovvarna å träffa Johanna & Söta skönsjungande Evina! :-) hehe
Vi gick en sväng å prata lite om väder å vind :-P
Alltid lika kul å se dom, finaste tjejjerna!!

Thule å Nemo har varit jätteduktiga på promenaderan idag, fast ibland ger jag upp eller blir för mesig å låter dom ta över å då skäller dom, dom tar kontrollen över mej så fort dom får möjlighet :( haha..Busvovvarna mina!

Har grillat på uteplatsen :-) MUMS!
Ja åt nå kött å grejjer men mattias han åt nå snuskiga bläckfiskar (ja va livrädd för dom) fy fan för å stoppa in en sån i munnen ?! :O de knastrade å hade sej då han tugga åxo! Värre än fear factor juh! USH!
Sen vare massa annat skumt han åt, nå skaldjurs tema, huvva! !

Just de ja, jag har fått en dryg finne på hakan, ja frågade mattias igårkväll om han hade nån ansiktskräm jag kunde låna efter ja hade tvätta bort sminke, joodå de hade han, åsså börja ja smörja, fet kräm som tusan vare!
JA ba : brukar du ha den här i ditt ansikte?? :O
Jaa säger han då!
Men den e ju fet som fan säger jag, den här kommer ja få finnar av!
NEE säger han, jag har ju inte fått de!
Å direkt ja vakna imorse har jag fått en finne på hakan! GRRrrrrRRR... =o) hehe..
De e ju inte i hela världen, men ändå!

Nu ska jag kolla tv.nu å se vare e på teve ikväll!
Längtar mest tills de e natt!
trött e jag!


PUSS HEJ!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skaldjurs tema? hahaha, jag dör.. med bläckfiskar å grejjer :S SPY

2009-04-22 @ 20:53:28
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Nä, vi ska flytta till lägenhet i stan tänkte vi :) du kan ju köpa det ;) hehe

Allt bra med dej då? kramar

2009-04-22 @ 22:48:09
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Okej, vart flyttar ni då? Ja, då är det ju inte riktigt läge för hus... Vi har ju haft det lite till och från så... Det blir nog Teg eller Böleäng eller Haga för oss.

Hoppas allt löser sig!!

Kramar

2009-04-23 @ 09:04:46
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Mikaela- snart mamma till en mopsvalp :D

Ha en bra dag! :)

2009-04-23 @ 09:25:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0