Snart kommer bästa Markus hit :-)



Nu har jag & Pluttan ätit Mellis & medans jag höll på å fixa å greja lite så hoppade
Lill gumman hoppgunga åsså lyssnade vi på barnsånger :-)
MYYYYS!
Nu väntar vi på att Markus ska komma hit så ska vi åka iväg å hitta på nåt + att han ska
lämna nå flyttkartonger, så ikväll ska jag vara duktig å packa massor!
Ska även se till att jag hinner färga håret, även om det betyder att jag måste vara vaken
halva natten :-)
Tål inte se hur håret ser ut mera!
De har slutat regna nu åxo, så jag hoppas de håller i sej en stund till...
Så slipper vi bli så blöta då vi ska ut på prommis strax!

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Iss

Hur ser håret ut nu och hur ska du färga? :-)

2009-04-28 @ 17:43:17
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0