Snart äre bedtime :-)

Efter middagstuppluren vaknade lillan upp me igenstägt öga :-(
Tog ett bra tag å tvätta upp de så hon kunde öppna de igen, ush jag lider me hon :/
Men hon hann inte mer än vakna upp nästan, leka lite så kom markus förbi här :-P
Alltid lika kul då han kommer :-)
Så åkte vi iväg en sväng å handlade lite åsså sen tog vi hundarna, å lillan fick lyx, han
bar henne hela vägen, så imorrn lär han ha träningsvärk i armarna :-P

Åt en färdigpizza å lekte me lillan då ja kom hem, men ganska snabbt blev de dax för välling å pyjamas :-P
Sen så somnade en rätt så kinkig liten gullnos! :-)
Å nu soover hon :-)

Jag skulle behöva ta mej en dusch för jag har gröt fulla håret *som har torkat fast*
Känns ungefär som tuggummi i håret ungefär, *ush*
Så ja hoppas ja kan ta mej en snabbdusch å sen studs ner i sängen!
Grävde fram , eller grävde å grävde, tog fram överkastet (som jag visst hade gjort till en mjuk hundbädd åt nemo) bredvid thules tjocka bäddmadrass :-P För de e sååååååååå grusigt väder nu, å de e inge skönt alls å gå å lägga sej i en stickig grusig säng, så nu äre lyx å krypa ner i sängen igen, helt mjuka lakan *ahhhh*

*nu vaknade hon* :-S

Yeah Yeah!

Godnatt!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Hey vad händer? Nu saknar jag lite inlägg här? Det har väl inte hänt nåt? Hade du en bra födelsedag? :) Puss

2009-04-12 @ 07:34:08
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0