Rubrikslös!

Vaknade först vid 04 inatt , trodde de va morgon då :-P
Lillan va klarvaken & hungrig antar jag, men hon somnade om tillslut!
Sen vaknade vi Halv åtta igen å klev upp å plutt fick äta :-)

Tredje dagen jag inte ammar idag, kanske är det slut för alltid nu? *Hemska tanke*

Längtar redan tills jag får amma igen :-P

Har sovit rätt så bra inatt faktiskt, å morgonen va riktigt LYX!
Mattias gick ut me både hundar å vagn på morgonpromenaden :-)
Kändes konstigt å tomt å tyst å ja kände panik i kroppen över att inte ha nåt jag måste göra eller hålla koll på
de blev lång tråkigt på dom korta 20 minuterna han va ute, kändes som 2 timmar minst!

De är fruktansvärt STÖKIGT här hemma, så idag ska jag städa!
Blommorna har dött :-/ pga att ingen vattnar dom :S
Hundarna drar in så mycke grus så de känns som å bo i en grusgrop!
Disk å grejjer å kläder å prylar överallt slängt omkring!

Mattias ska på stan, men utan lilla, han ångrade sej!
Så vi ska va hemma hon å jag, har inte lust eller ork till att göra nåt alls idag, bara vara hemma, känns som
man har gått an den senaste veckan å inte haft en lugn stund!
Så idag ska vi bara mysa lillan å jag! Å hundarna såklart ;-)
Ska laga nå gomat sen åxo har jag tänkt! :-P
Vart sugen på å grilla, men de kändes för drygt!

Puss o Hej!

Kommentarer
Postat av: Viveka

fy vilken taskmört till kille du verkar ha som aldrig verkar hjälpa till med barnert eller hemmet.

tusen strykekramar för ditt slit ensam med lillan !

2009-04-15 @ 12:48:20
Postat av: Sandra

Tack Snälla Viveka! Du anar inte va glad jag blev av din kommentar :D :D :D

2009-04-15 @ 16:20:58
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0