Ögoninflammation, men lika glad ändå! :-)




Efter förmiddagstuppluren va ögat grötigt igen, men efter å ha tvättat ur de så e de bättre en stund tills de klibbar igen, men jag läste på internet att man ska vänta 24 timmar innan man ringer om de inte har blivit bättre alltså! :-)
Men de e ju bra efter man har tvättat ur de, ett tag, sen klibbar de igen så får man tvätta ur de igen å hålla på så, ja undra hur hon kan ha fått de, ja fick ju mitt av att ja å madde använde samma mascara å ögonskugga typ, men hur fick hon de?!
Ett mysterium!

Hon e iallfall mycke piggare nu än imorse, då verkade hon hängig å varm!
Men hon e snorig å hostig :-/ fast ändå såå söt å go å glad!
Älskade lilla Jennamajan min! :-)

Vi har nyss suttit på sängen å lekt åsså provade jag en sharlett på henne, eller hur de nu stavas :-P
Fotade lite åxo! :-)
She´s soooo CUTE!

De blir bara en innedag för min lilla tös idag!
Inge bra å gå ut me hon då hon har irriterande öga :-P

Ikväll så blire bara tevemys! :-)





Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Världens sötaste pippi. Go unge, säg att ja kommer å äter upp hon snart.

2009-04-08 @ 16:35:31
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Elin & LillSmajlet

Hon är ju verkligen sötaste lilla Tjejen :D

2009-04-09 @ 00:34:33
URL: http://www.nogg.se/kiiwi
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 00:38:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0