Nu äre Godnatt! :)

Lillan somnade klockan 21 efter ja å markus hade varit iväg me hundarna & varit en sväng på statoil :-)
Gjorde nå mackor då ja kom hem, sen har jag tagit mej ett bad *Skönt*
De går riktigt bra att vara själv, än så länge iallfall :-P hehe

Men nu ska jag skynda mej å hoppa isäng jag med, innan min lilla prinsessa vaknar, hon har redan vaknat 3 ggr, men de va bara å stoppa in tutten så, inga problem :-)

Thule å Nemo ligger på golvet å ser sorgsna ut, ska försöka ge dom mer tid då lillan sover istället för att sitta vid datorn :-)
Ska ta upp båda två i sängen inatt! :-)
Sen kommer pluttan senare åxo, då hon vaknar å inte vill somna om vid 3 eller nåt :-P
Brukar vara vid den tiden!

Imorgon ska jag åka iväg med lillebror på maxi å handla, har helt slut på precis allt!
Sen ska vi nog åka förbi pappa en sväng å hälsa på åxo, så kanske vi kan släppa hundarna me :-)
Får se imorgon! :-)
Planerna kan ändras lika snabbt :-P

Godnatt!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0