Morning!

Har sovit riktigt dåligt inatt, inte nå många timmar alls :S
Vaknade vid 07.30 imorse, då va lilla gnutt pigg och alert :-P
Har nån dryg rethosta som inte vill ge me sej heller :(
Å ont i halsen har jag, å nu fick ja ont i huvudet åxo!

Ska packa nå kartonger idag, känns som de börjar bli lite tid kvar me tanke på mitt tempo...

Iskallt äre ute åxo, höll på frysa fingrarna av mej på morgonpromenaden med hundarna :S
Va även förbi å surra me Johanna en sväng å fick träffa SÖTASTE Lilla Evina :o)
Hon har då blivit så himla stor å duktig å vild å ivrig :-P
*Ursöt är hon åxo* Hennes ögon är att dö för :-)

Nee nu ska jag sätta igång å få lite gjort, fast egentligen e jag så trött så jag skulle bara vilja gå å lägga mej
å sova :-( ZzzZz...Blir en tidigt kväll ikväll kan jag känna!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0