Morn Morrn!

Godförmiddag i regnvädret! :-)
Lilla Maja har just somnat & jag sitter å kollar lite på vad som händer i våra bästa år!
Har huvudvärk idag & Ont i magen :-/
Så jag ska nog bara ligga på golvet å leka me pluttan idag, orkar inte röra mej mer än promenaderna :-D

Imorse då ja va ute me dom så spöregnade de, de verkligen öste ner!
Såg ut som en dörrvakt gjorde jag, ja hade tagit på mej alla vanliga kläder med jacka å allt, å ovanpå allt de tog ja på mej ett lila herr regnställ i strl XL vek byxorna i midjan ett par varv & jackan hängde till knäna men va ganska utfylld i övrigt av vinterjackan jag hade under! HAHAHA Mössa & Gummistövlar! SEXIT! :-P
Eller jaa jag kanske inte såg ut som en dörrvakt, men jag kände mej som en biff! :-)

Idag e jag inte lika nöjd me vädret, de e mysigt, men de e åxo såå drygt å torka hundarna efter varje promenad, hela kroppen & under mage & tassar!
De går minst en miljon handdukar såna här dagar! Eftersom jag tar 2 nya (en var) efter varje promenad!
Å just såna här magonda dagar äre inge kul me extra jobb som att torka hundarna :-P

Gjorde värsta flottfrukosten åxo! :-P
Stekte ägg & choritzo & la de på tunnbrödmackor (mjuka såklart) med gurka å tomat å lite dressing! MmMmm!
Lovely va gott de va! :-)
Men nu ska jag inte äta förrens de e dax för middag senare ikväll, de får lov å räcka me 2 ggr per dag, för jag står stilla på min dryga vikt å jag vill gå ner i vikt nu, orkar inte vänta mera :S
Jag trivs egentligen , de enda jag stör mej på e att jag inte kan få åt jeansen! :-(
Å då äre så svårt å klä sej snyggt, då de e nå fläsk på sidorna :S
Så får jag bara bort de så äre lugnt! :-D

Jag behöver inte vara snygg för nån annan än mej själv! :-)

Nu ska jag vika tvätt! Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0