MINA Tankar!

Just de ja, igår när jag gick å la mej låg jag och funderade...
Jag funderade på varför vissa människor inte tål när man är den man är!
Syftar inte på någon speciell, men jag vet att de finns så många människor som
vill styra andra personer, man måste tycka på ett speciellt sätt annars e man konstig/idiot/störd etc.
Man måste säga, göra, bete sej, hålla med, göra likadant, hellst känna likadant åxo annars e man
inte bra!
Hur kan man vilja styra över andra?, hur kan man låta sej bli styrd? hur kan man inte vilja vara omtyckt för
den man är och inte för vad nån annan vill att man ska vara å för hur nån annan vill att man ska göra etc ?
Hur kan man tycka om nån som bara gör som "man borde göra, för att alla andra tycker ju så/gör ju så"

Jag tycker så som jag tycker, jag gör de som jag tycker känns rätt, jag tänker på mitt eget sätt, jag utför saker på mitt egna vis, ibland håller jag med andra, ibland inte....

Tex Alla Går Till Konsum För Konsum E Bra, Men Då Går Jag På Ica, Men Då Är Jag Konstig Etc....

Nu vaknade min lillplutt, så nu hinner jag inte skriva mera :-/

Puss å Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0