Mamma Sandra e Trött å Slut !

Man kan verkligen inte planera nåt när man har barn!
Min kväll blev inte alls som jag hade tänkt mig!

Lillan har just somnat efter 2 timmars GALLSKRIKANDE!
Ingenting har hjälpt!
Jag undrar vad som gör att hon blir sådär... :-(
Hon skriker ju alltid en kort stund när man lägger henne, men aldrig mer än 30 minuter när hon är "vanlig"
Eller jaa, upp till 1 timme kanske, men då med uppehåll, 1-5 minuter mellan skrikandet...Men de e jag van, men 2 timmar & inget uppehåll, då äre nåt som inte står rätt till känns de som :-(
Eller jag vet inte ?!
Fruktansvärt slitsamt & ledsamt är det iallfall!

Nu har hon varit tyst i 5 minuterså jag hoppas hon har somnat nu, iallfall för en stund, sen vaknar hon ju alltid upp å skriker ett par gånger under natten..Men de e ingen fara så länge hon bara kan somna om!

Jag som ville se när Berg flyttade in Hos LillBabs, å Även Talang hade jag vela se, men men...De kommer en ny fredag :-)

Nu ska jag kolla runt lite på internet å känna lugnet, sen ska jag ta mej en dusch!
Sen Sova! E hur trött som hellst :-/

Imorgon åker jag och lillan till carina & theo!
Vi ska grilla å barnen ska leka :-)
De blir MYS!
Såg på vädret tidigare att de ska bli strålande sol, så vi håller tummarna för att de stämmer :-)

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Niffe

Okej, nja då slutade du nog nästan precis när jag började. Jag är 18 nu så jag var väl runt 6 år när du tävlade ^^ Men hur kommer det sig att du slutade?

På ponny red jag upp till sm på b, c och d-ponny men bäst gick det på c-ponny i allmänt :) Nu rider jag upp till 140, har startat en 145 :)

2009-04-25 @ 07:33:28
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0