LunchBild :-)

Har sett att så många bloggar har matbilder :-)
Har blivit inspirerad & därför fotade jag min Lunch idag :-)

Here it is----------->



Korv i ugn alá Sandycandy! :-)
Riktigt gott & snabbt & lätt gjort!

Lillan sovde bara en halvtimme, så jag passade på att laga mat medans hon sov, de blev min frukost/lunch!
Sen åt vi tillsammans hon å ja :-)

Nu ska vi ut å gå på en långpromenad me hundarna o lillan *De e svalt å sköönt väder ute idag*
Å jag känner mej lycklig, jättelycklig inombords!
Alla bitar börjar falla på plats! :-)

Nu längtar jag bara tills jag får min efterlängtade dusch, efter prommisen kanske jag hinner, om mattias kan hålla lillan medans :-)

PUSS & HEJ FRÅN LYCKLIGA MEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0