Lillans Nya Åkpåse är FINAST! :-)

Markus kom hit, å jag passade på å göra massa saker medans han lekte å höll i lillan :-P
Sen när vi väl skulle klippa han, så hitta jag ju inte munstycket :S
Å han ville inte bli nå cancerbarn, så de blev ingen klippning!
TYPISKT!

Han åt istället lite rester här å sen gick ja ut me hundarna så passade han lillan här inne medans :-)
Han e sååå gullig med henne! :-P

Beställde Världens Finaste Åkpåse Till Lillan På Internet!
Eftersom hon ska börja åka sittvagn nu på vaken-tiderna så ville ja ha en åkpåse, å den jag har köpt finner jag
inga ord för, JAG ÄLSKAR DEN!! :-)

Vart sugen på å dricka en cider ikväll, men de e för långt till systemet :-/ Typiskt!!
Annars så kan jag ju göra de nu eftersom de går minst ett dygn mellan jag ammar varje dag, så en cider borde ju inte göra så mycke, gissa om jag e sugen efter snart 1½ år som 100% NYKTERIST!

Nu ska jag röja undan lite å börja med middagen, men jag är inte sugen på nånting idag, allt känns USH!
Kanske blir skräp-mat!
Men jag e inte sugen på de heller, åhhhh!

Yeah Yeah, jag har inte tid å sitta här mera, Lillan som somnade på promenaden i vagnen vaknade efter bara 10 minuter ute på uteplatsen, så jag fick mindre datatid än va ja trodde, å nu sitter hon här å knappar på mina knappar å sliter i musen å drar i blommorna å allt hon kommer åt!

Så !

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0