Jag tänker fortsätta Amma lääänge till!

De e skönt å ha hund, för de e sååå skönt å komma ut på långpromenader :-)
Men de e åxo jobbigt, men de har jag skrivit om så mycke! :-P

Lilla Maja ÄLSKADE att åka sittvagn, men jag ogillar att de finns så få lägen, antingen blir det spikrakt i ryggen eller så liggläge :S inget däremellan som jag skulle vilja ha :-P
Åhhh, jag längtar till sommaren!

Nu så håller jag på tvätta för fullt medans jag står i å plockar å leker å går an här uppe åxo :-) POH!
Blir skönt med ett bad eller dusch sen då ja e klart med allt! :-P

Kände nyss när jag ammade hennes enda dagsmål nu, att jag ska fortsätta amma ett tag till :-)
De e ju bara ett mål per dag nu å inget på nätterna, å de kan behövas om hon blir sjuk eller i nödlägen,
å varför skulle jag sluta när både hon och jag älskar de?!
Nee jag ska nog fortsätta ett bra tag till, kanske tills hon e 1 år eller längre, får se :-)
SÅDESÅ!

Åter till arbetet här hemma!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0