Ja e Jättetrött e jag!

Alltid lika kul att ha lillebror på besök! :-)
Vi tog oss en långpromenad, sen orkade vi inte göra nå annat :-P hehe..
Latmaskar som vi är!

Åt en snabb middag samtidigt som lillan! :-)
Sen kom tanten som ska flytta in i den här lägenheten hit me nån annan tant & mätade å höll på överallt!
Hela lägenheten ska ju göras om till handikapp anpassat typ...Alla bänkar ska sänkas, tvättstället , badkaret ska bytas ut mot dusch, spisen & jaa allt ska tydligen göras om!

Efter dom hade varit här så lekte jag lite med lille plutt, sen blev de lång lång prommis me vovvarna medas mattias la lillan att sova! :-)
Jag är svintrött :-( De svider i mina ögon!
Men jag ska se Gordons Kitchen klockan 22, så nu väntar jag bara på att klockan ska bli typ kvart i, så ska jag he i hårfärgen i håret å ha de i under programet så tvättar jag ur de å duschar efter :-) Perfa Perfa!
Så gör jag underhåret imorrn!

Just nu gör jag inte annat än längtar efter sängen....E trött så trött! :-D

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Vad fin sidan är! :) Vilken färg ska du färga? jag vill med färga håret, men har inte kommit på vilken färg.. jag färgar ju alltid svar, men skulle vara kul med nåt annat nu inför sommaren.. Hoppas allt är bra med dig! Puss

2009-04-29 @ 06:36:09
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0