Ingen lugn hemmadag :-)

Tjollahopp :-) Har nyss kommit hem :-P
Min lillebror kom hit å hämtade upp mej å liten, så åkte vi iväg på en sväng till Stömpilen :-P
De e SÅÅÅÅ roligt å va iväg me lillan nu när hon e frisk från koliken, ja älskar de för att hon älskar de!

Hon va helt lycklig hela bilresan dit å sen fick hon åka vagn inne på maxi, å hon pratade å sjöng å hade sej :-P
Hur lycklig som hellst! :-)
Sen gick vi runt å gjorde lite fler ärenden...Ja handlade mer än jag skulle som vanligt :-P haha

Sen åkte vi runt lite me bilen, åsså sen for vi hem å tog hundarna på långprommis, Markus höll på å bryta ihop av å styra vagnen, stackarn, dom e fan sämst här i holmsund!! Dom vägrar ploga på gångbanorna, så de e omöjligt att styra vagn där *Grrrrr* Men han kämpade som ett djur, medans ja traskade på som vanligt me vovvarna, tur jag inte behövde gå helt själv, de hade aldrig gått idag!

Så de blev ingen lugn dag för mej, men jag har ätit så mycke ipren å alvedon så ja känner mej som vanligt!
Inge ont i magen alls faktiskt :-P Sköönt!
Eller jaa, lite...men inte så som imorse, då höll ja på avlida!

Allt tog så lång tid, så de blev inge klipp å färga hår idag, så vi tar de imorrn iställe :-)

Har lagat en god kycklingrätt idag *Smaskens*

Nu ska jag leka med lillan som nyss har smällt i sej spagetti å köttfärssås till middag! :-)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0