Imponerad!

Jag är verkligen så himla imponerad av ensamstående mammor! :-)
Vilket jobb, varje dag å hela tiden 24 timmar om dygnet!

Nu har jag & Maja städat hela lägenheten, som kommer se likadan ut imorgon...
Men de e fint nu iallfall :-P
Sen har vi lekt & busat en massa!
Å Kollat på Unga Mödrar, *favvoprogrammet* Kul me lite nya ansikten, men jag saknar dom gamla åxo...Har kollat på de programet ända sen de började :-) I like!
Men som me alla program ja gillar, så slutar de väl åxo snart :-S Skulle ju just vara typiskt!

Syrran har ringt en sväng åxo, hon ringde för å prata lite skvaller :-P haha Familjen emellan!

E svinhungrig, har inte ätit sen frulle, så jag ska ta å göra mej nå mat, ska bara ta på lillpluttan en pyjamas först :-)
Hon gör av me lite energi i gåstolen nu, står å "pratar" med hundmaten :-p HAHAHAHA
Så jävla söt!
Åhh, min mage lever om, men de e alltid så skumt, när man har mens e man eller JAG e iallfall aldrig hungrig!
Känns som jag e smällfet å proppmätt hela tiden :-P

Nu fick ja inte sitta här mera, så bäst å ta hand om pluttan, måste ut me hundarna åxo! Åhh jag kommer aldrig få i mej nån mat, behöver energi känner jag :-P

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, har du lagt märke till hur din blogg design ser ut eller? :P

2009-04-01 @ 22:10:46
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0