Idag e jag arbetsmyra!

Å hjälp va ont i ryggen jag har :-(
Den håller på gå av tror jag, som jag har arbetat idag alltså!
Dammsuga + torka golv överallt!
Vädra Massa grejjer!
Putsa speglar!
Storrengöring av badrummet & toaletten!
Rensa massa rentvätt som bara blivit stående, och vikt in!
Plocka plocka plocka grejer som legat överallt!
Diska hundskålarna!
Plus en massa annat smågöra...
Åsså hundpromenader mellan åt :S


Huvudet håller på sprängas å helt seriöst så håller ryggen på gå sönder, har sååå ont!!!

Lilla JennaMaja har sovit helt nya tider idag, & dessa e de bästa hittills, så nu vill ja försöka
få in de som rutin!
Får väl se hur de går, men om några dagar om jag kämpar på så borde de funka!
Hon har sovit 10.15 - 11.00 sen 14-16 ( Så länge har hon nästan aldrig sovit någonsin!!! ) De e därför jag vill börja me dom, haha :-) Hon vaknade åxo på strålande humör båda gångerna :-)
Å annars vaknar hon alltid gallskrikande!
Så nu ska hon såklart vara vaken tills hon ska gå isäng :-)
Håll tummarna att jag kommer kunna hålla dom här tiderna nu :-)
Å att de funkar lika bra imorrn såklart! Fast de kommer de säkert inte göra eftersom vi ska in till stan :-P hahaha
Då ändras allt direkt, hon sover då hon inte ska sova å e vaken på tok för länge för allt e så spännande med mera... =)

Har ätit som en häst idag åxo!
Vart hungrig hela tiden, tror min mens e på G igen!
Tycker alltid de va nyss jag hade den varje gång den e på väg.......

Nu ska jag vila lite medans lillan leker, mattias har gått å lagt sej för ett tag sen!
Sen ska jag fortsätta, ska packa några låder & bädda rent i sängen + lite annat! ! ! (om jag orkar dvs.)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-04-23 @ 20:00:55
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha råkad skicka ett tomt inlägg :P

det är exakt dom där tiderna evina sover =) fast hon sover 9.30 till 11 å 14.30 till 16 =) Hoppas du lyckas hålla i dom, dom är riktigt bra å dom vaknar så bra till när det är mat dax =)



jag svettas ihjäl snart fy alltså.. nu ska ja gå å blåsa upp min gym boll :P kram

2009-04-23 @ 20:02:42
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Tina

Felizia sov exact samma tider tidigare :) Och det ganska länge! Nu sover hon endast efter lunch i 2timmar.. jag sa ju att det kommer bli betydligt bättre! =P

2009-04-23 @ 23:18:04
URL: http://metrobloggen.se/zweety
Postat av: Carina

Pics more pics!

2009-04-23 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0