Hemska tankar.....

När ja va ute å gick sista promenaden ikväll så TÄNKTE jag....
Nåt som jag aldrig trodde jag skulle ens kunna tänka...

Jag tänkte att jag inte har ork och tid för 2 hundar längre :-( *Snyyyyyyyyyyyyyft*
Jättejobbigt!
Men De tar verkligen upp sååå himla mycke energi, tid, kraft & jag vill hinna me å göra så mycke
mera än de jag hinner nu med mej själv å tillsammans me lillan (jag hinner ingenting), å jag ger ändå inte hundarna de dom behöver :-/
Mer än kärlek då, men inte den tiden dom behöver & jag......nee jag vet inte :-(
Ush de känns sååå himla hemskt!

Å jag trodde aldrig jag någonsin skulle kunna ens tänka tanken...inte så som jag tänkte ikväll!
Men jag har bara tänkt tanken!

Egentligen hinner jag inte me 1 hund heller, för hur kul ska den ha om jag e borta jämt å gör annat
för mej själv (jobb, roa mej etc) å me lillan (allt man vill hitta på me henne)
Ska hunden bara ligga här hemma helt ensam då :-/
ÅHH va jobbigt!

Men jag tänkte...Att jag kanske kan prova lägga ut Nemo på annons, låna ut han på fodervärd, INTE SÄLJA!
Aldrig i livet! De går inte!
Men låna ut han till nån som e världens snällaste, som har all tid i världen att lägga på bara han, som aldrig kan bli arg eller va dum me han, inte rycka å slita i han å jaa, han e ju min lilla porslinshund, han e känslig å han tror att allt i världen bara e snällt å glatt!
Han förstår inte riktigt, men han vill aldrig något illa!
Men jaa, de kan ju va svårt å hitta nån som e så åxo, va vet jag, dom kan ju va dum me han i smyg, smygslita han i håret eller över näsan eller nåt, njaa...Sen kanske han sliter sej å bli överkörd eller råkar ut för nån olycka, så nee de går inte!

Jag får helt enkelt kämpa vidare, om de inte dyker upp nån som jag känner, DU kan få låna min Nemo tills jag känner att jag har mer tid å ork igen!


Thule han skulle jag aldrig för vilka miljoner i världen låna bort, har nog svårt att åka till sthlm en helg utan han...Då sitter han å ylar å ligger i ett hörn å e ledsen hela tiden, å väntar på sin matte! *Underbara Thule*
Så han å jag vi kämpar vidare , tar vara på alla dagar nu, varje dag kan vara den sista! :-(
De e jag noga me å säga till han åxo innan jag lägger mej, säger alltid då ja ska säga godnatt å krama å pussa han innan ja hoppar i säng att : Han ska inte oroa sej ifall han inte vaknar imorgon, matte finns där å matte kommer snart, å att de är ingen fara! <3

Nu ska jag strax gå isäng!
Nyduschad å Fräsch! :-)

Får se hur jag känner mej imorrn om ja åker in till stan eller inte!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag förstår om du inte orkar.. Tycker du gör det bra som står ut nu. Men lägg ut han på annons för foder, och se om det är nån som du tycker passar, om inte så behåll han.. Kan inte din bror ta nemo då? kramar

2009-04-06 @ 08:41:21
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har du ingen som kan gå ut med vovvarna under dagen tex? Så du får lite avlastning osv? Det finns ju alltid nån som tycker sånt är roligt? :)

2009-04-06 @ 18:26:03
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0